Mailbox

Je bent niet ingelogd.

We hebben 17 gasten online

Draag bij aan NiF

Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Oogarts (liefst beetje engels sprekend) 46/24/19
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Oogarts (liefst beetje engels sprekend) 46/24/19

Oogarts (liefst beetje engels sprekend) 46/24/19 18 mei 2012 10:45 #1

Na wat spoedeisende bezoekjes aan het ziekenhuis in Gourdon en Montauban dien ik maandag naar een plaatselijke oogarts te gaan in de buurt van Gourdon. Nu is mijn Frans al wel redelijk maar ziekenhuis Frans is toch weer anders dus wie weet toevallig een oogarts die ook een beetje engels spreekt tussen Brive en Cahors oid?
Laast bewerkt: 18 mei 2012 13:06 Door Andere Andre.

Re: Oogarts (liefst beetje engels sprekend) 46/24/19 18 mei 2012 14:47 #2

• admin
  • Afwezig
  • Administrator
Hoi Andre,

Het probleem is dat de Ordre National des Médecins het verbied lijsten te publiceren van Engels sprekende artsen. Wellicht zou je je oproep ook kunnen plaatsen op http://limousin.angloinfo.com/ dit is het platform van de Engelse in de regio die het dichtst bij jou in de buurt ligt.

Veel succes met je zoektocht.

Re: Oogarts (liefst beetje engels sprekend) 46/24/19 18 mei 2012 17:46 #3

Hai Andre,

Dr Gaultier in Brive spreekt wat engels. Prettige man. En zeker als je een brief meeneemt van je Nederlandse oogarts met de latijns medische termen komt hij daar prima uit.

Succes Margreet

Re: Oogarts (liefst beetje engels sprekend) 46/24/19 19 mei 2012 11:48 #4

Dank voor jullie info.

In Cahors lijkt een (op naam overduidelijke) Engelse oogarts te zitten maar toen ik belde kwam er direct al een bandje met de mededeling dat de eerstvolgende gelegenheid voor het maken van een afspraak 29 mei was dus....

Vanwege het spoedeisende karakter toch maar de oogarts van het ziekenhuis van Gourdon benaderd en ik kan maandag meteen terecht.

Re: Oogarts (liefst beetje engels sprekend) 46/24/19 22 mei 2012 19:16 #5

Nou.. De oogarts in Gourdon spreekt uitstekend Engels en dat in combinatie met mijn Frans geeft een prima resultaat, dus wanneer je eventueel een Engels sprekende oogarts zoekt ... Er is er één die naast zijn praktijk ook in het ziekenhuis van Gourdon dienst doet.

Pagesjaunes en voila.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 3.80 seconden

Wij gebruiken cookies om onze website en uw ervaring kunnen verbeteren bij het gebruik ervan. Cookies worden gebruikt voor de essentiële werking van de site. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information